Wednesday, January 20, 2010

PWINCESS vs OTOMEN..

mcm biasa laa..

adegan dialog my anak dara yg ntah hape2..

situasi : dlm kete..hariz dah mule nangis sbb nk 'cucu'..so ibu pujuk ckp.."kejap je lagi ayeshh..kita dah nk sampai umah sgt dah ni..ayesh tunggu kejap eh'..atas dasar penuh kasih sayang, si kakak pon sampuk..

dina : "aah laa yeshh..kejap je lagi kite dah nk sampai umah..kakak dah nampak dah umah kite tuh kt depan tuu..ayeshh nampak x umah kite?..haaa..kan ada nampak dah tuu"

??????

yo yo aa la macik nie..beria nyer ayat nk pujuk si adik..padahal mana de nampak lg batang idung umah nye tuu..yg ayeshh pon ternganga2 laa cari mana nyer umahnya..but atlis..dr dia da sokseksoksek nangis td..da diam laa dok tercari2 umah..kekeke..bagus jgk idea kakak td..hahahaha..

saja nk tgk akal dia lagi..so ibu sambung..

ibu : "yeke dina dah nampak umah kite..apsal ibu x nampk pon lagi nie.."

dina : "dina aje laa yg nampak ibu..sbb dina kan princess!! "

hoh!!..ade kaitan eh!..princess leh nampak jauh eh??..lantok lerr labu..layan je laaa..

ibu : "lorr..princess rupanya..patutlerr.. tp ayeshh ni x nampak2 lagi umah kite nih.."

dina : " yer laa..sbb ayesh ni kan ultraman..ultraman tiga..sbb tu laa dia x nampak"

erkkk??..kompius macik..cane lak otomen yg leh terbang x nampak sdgkan pwincess yg dok ayu2 atas tanah lak yg leh nampak??..

jawapannya:

dina : "sebabbb...pwincesss ni ada kuasa magic..sbb tu dia nampak..!!"

hohoho..adoiyaiiii..no komen dah!!

2 comments:

Rifqi Zuhairi said...

Hehehehe...tula budak2 sekarang..berckp kemain bijak..kita yg besar pun buleh kalah dgn akal diaorg yg panjang tu...

Mama Eyrfan said...

ada ada je si dina ni ek, petah & bijak!!!
mesti terhibur sentiasa mak & ayahnyer kan??? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...