Monday, October 19, 2009

cik lip in d house..

selingan di malam hari.. ada laa pulak cik lip*s keluar mencemar duli ..adehlaa..dah laa abah xde..yg ibu lak sgt laa 'pemalu'nya kalo ngn cik lip nih..hampesss sungguh cik lip nih.. kesahnya..tgh ngemas2 mlm td..tiba2 sketul kakak ciklip mengeluarkan diri...ms tuh yg ibu tepikir..semburr aje laa kan..pelagik..trus pecut emergency amik ridsect..dan..pssssssss...sepuas ati ibu sembur kt ciklip..sekalikkk..rupanya incik ridsect tu pon da ujung2 nyawa..adehlaa..sembur racun..angin pusspuss jelaa yg kuar..huaaaaaa.. pehtu dgn riang ria laa ciklip blari tanpa segan silu..dah tuuu..apa lg yg ibu leh buat..nk hentakk ..eeiiiii..gerliiii mak..sudahnya..ibu pekup jelaa ciklip ngn bontot ridsect tuh..maka terkurung laa ciklp bwh montot botol ridsect itieww..cume ada sikit misai..mulut ngn sblh kaki ciklip yg tkeluar sket..huhuhuhuuuu.. dina :"ibu..apa kita nk buat nih" ibu : "ntah lerr dina..ibu pon tatau..kite biar je laa dia mati kt bawah tuu"...huaaaa...sgt baik hati kan dina : "alaaaa...ibu picit je laa dia biar dia matii". ibu : "..aiseh..ibu ase ibu x bani laa dina..dina brani?.." dina : hmm..dina pon x bani jgk..abeh tu cane ni ibu..xkan kite nk biar je.. ibu : biar je laa dia..esok2 dia da penat..mati ler dia.. sambil tu sesungut misai ngn kaki ciklip tu tkodek2..huaaaaa...macik sgt gerrrlii woo tgk.. sekalik dtg incik hariz..dah tuu bkn dia taw nk dok diam tgk ajer..daaa sebok dia nk p angkat itu botol sbb dia x puas ati nmpk sipi2 je ciklip tuu tkodek2..huaaaaa...sebaik ibu cepat capai tgn hariz..huhuhu..sungguh tragisss.. kesimpulannya..nak x nk ibu kene buat sesuatu sblm incik hariz yg mmg sgt x puas ati dpt tgk sipi2 tu aje berusaha utk melepaskn ciklip tuu..huhu..sudahnya..nak x nak..dgn segenggam tisu..dgn sungguh gerrlinya..ibu tekan sekuat ati atas kepala ciklip sampai laa kompem dia da x gerak2..eeiii....sebaik ada sokongan padu dr dina....dan pakkal je incik hariz x dok sebok psl tuh..kalu x mmg ibu biar je ciklip bwh tu sampai 2-3 ari skalipun sampai dia kompem da mati..huhuhu..jgn ler ada lg episod ciklip nie..gerrrliiii makkk taww.. **x semenggah sungguh ibu nih.. kesah ciklip pun boleh inteprem kt sini..wakakaka..

6 comments:

elly said...

hehehe...ni lg satu "haiwan" yg elly geli gak. tgk lipas pun blh menjerit bagai, nikan plak nak picit ngan kertas/ tisu...kompem elly x kan buat.

plg terrer pun, boleh la ketuk ngan apa2. utk pgg (even ngan tisu pun)...ishhhhh, idok leeee!!ni kira berani la hanim dok picit ngan tisu.

hanim.. said...

huhu..kes tpaksa tuh..x pnh tbayang pun cukup terer utk picit..huhu.. nk ketuk/hempuk ase lg x sanggup sbb lg geli kalu tgk perut tburai kang..huaaaa..mencabar jiwa raga sungguh..

Mummy Aqil said...

owhh...owhh... ku sgt suka kejar ciklip. hahahaa... rs kepuasan bila dpt bunuh beliau.. hehehehe

hanim.. said...

huaaa..kagumnye ngn kberanianmu itu..huhu..cane mummy aqil leh brani ngn ciklip nih..cube bg tips sket..

dd said...

ibu..takkan ciklip pun ibu takut bu oiiiiiiiii

hanim.. said...

xpa2..lenkali ada ciklip in d house lg..ibu wat emergency call ke ipoh..ibu impot mama dtg sini eh..kekeke..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...